زینو رایان سرویس

زینو رایان سرویس اطمینان یک خرید لذت بخش از برند های معتبر جهانی است.با وسواس گارانتی می‌کنیم چون شما لایق بهترین ها هستید.

اینکه دنیای تکنولوژی به شدت در حال پیشرفت است باعث خوشحالی ساکنین عصر تکنولوژی است، اما بروز شدن و تنوع در برند های مختلف و همچنین کالا های مختلف گاهی می‌تواند باعث سر درگمی مخاطب برای تهیه کالای مناسب و با کیفیت باشد.

برای اینکه تحت تاثیر تبلیغات رنگارنگ برای خرید کالا قرار نگیریم و این تبلیغات باعث اشتباه در انتخاب ما نشود یکی از راه های مهم، تضمین عملکرد درست کالا می باشد! اینکه آن برند تضمین کند تمامی اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی محصول و ادعا شده توسط فروشنده به درستی می‌باشد.

اینجاست که داشتن یک گارانتی معتبر می‌تواند خیال شما را بابت صحت گفتار و عملکرد کالا مطمئن کند.

من آنقدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم

تمامی محصولات با گارانتی زینو رایان سرویس همراه با کارت الکترونیکی دارای کد مخصوص داخلی ارائه می‌شود همین طور بر روی جعبه‌ی محصول یک هولوگرام مخصوص نقره‌ای رنگ با لوگوی زینو رایان سرویس مشاهده می‌شود دقت بفرمایید داشتن هر دوی این موارد برای کالا الزامی می باشد، داشتن این دو مهم این اطمینان را به شما می‌دهد کالای شما با کارت گارانتی با مشخصات دستگاه شما مرتبط می باشد و می‌توانید با خیال راحت آن محصول را خریداری کنید.

شما با خرید محصولات با گارانتی زینو رایان سرویس کارت گارانتی از سمت فروشنده دریافت می‌کنید که روی آن نام شرکت زینورایان سرویس به چشم می خورد که در آن نام برند محصول، مدل کالا و تاریخ انقضای گارانتی نوشته شده است. دقت فرمایید دریافت کارت و داشتن پک کالا که دارای هلوگرام نقره‌ای می باشد از شرایط الزامی گارانتی بوده و تاریخ درج شده بر روی کارت، مبنای مدت زمان گارانتی است.

بدون نگرانی استفاده کنید!

شما در هر زمان در صورت داشتن ابهامات و یا سوالات فنی هنگام خرید با مرکز پشتیبانی تماس حاصل نمایید و همین طور بعد از خرید برای چک کردن موارد فنی و نحوه صحیح اتصال دستگاه ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آغاز تعهد ما از پایان خرید شما شروع می‌شود و تا همیشه ادامه دارد …

زینو رایان سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تلفن تماس: 02188851524

نشانی: تهران میدان ولیعصر- مجتمع ایرانیان-ط4-واحد13

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه ۱۱ الی ۱۷

a